advertorial

Eller, det vil sige, at du kan designe, hvordan dit roll up banner skal se ud, for selve konstruktionen er der andre, som der tager sig af.

Det er desuden sammen med dem, at du finder ud af, hvordan designet skal se ud, så det kan komme til at passe på de roll up-størrelser, som der findes derude.

Det fungerer jo ikke, hvis den designidé, man sidder med, ikke vil komme til at passe med det banner, som man havde forestillet sig, så man er nødt til at skalere det ned, så man ikke kan læse eller se det budskab, som man gerne vil have kommunikeret ud.

Desuden er det også uheldigt, hvis man bagefter finder ud af, at man havde undervurderet, hvor meget plads man egentlig havde at gøre godt med, så man kunne have fået mere for pengene.

roll Up Banner

Hvad ønsker du dig på roll up banneret?

Det næste store spørgsmål er jo så, hvad man skal have lavet af design på banneret, for man vil jo gerne have ens helt eget, da der næppe findes et i forvejen, som der præcist udsender det budskab, som man har forestillet sig.

Og da det er noget, som man skal have lavet fysisk, så må man gerne tænke på, at det er noget, som der kan bruges gentagende gange.

Derfor er det måske ikke det smarteste – medmindre man har penge nok – at bruge dem på et kampagnetilbud, som der skal gøre i kort tid.

Så man skal se det her som en langtidsinvestering, hvor man poster penge i noget, der kan bruges ved messer, ferniseringer, udsalg og meget andet, så folk kan få øje på en.

Det er jo en smart måde som forretningsmand at tænke i, så man lægger penge i noget, der kan komme til at brugt over mange omgange.